מיטת היפוך Mini Mastercare - אחרונות במלאי

2,270.00

מק"ט 0376482 קטגוריה

מכשיר המיני-מסטרקר Mini Mastercare הוא הוא מיטת היפוך ומכשיר מתיחה חדש שפותח בשבדיה בכדי לטפל בכאבי גב ומפרקים. המכשיר מבוסס על העקרונות שפותחו בשימוש במכשיר המסטרקר הרגיל אך בגרסה קטנה וקומפקטית יותר. המיני-מסטרקר מותח את הגוף לכל אורכו בעזרת כוח הכבידה ומשחרר את הלחצים המופעלים על הסחוסים והעצבים שבעמוד השדרה. יחד עם המתיחה משולבים תרגילים הממקדים את פעולת המתיחה באזור המפרקים הבעיתיים, מסייעים בשחרורם ומקלים על הכאב. התרגילים בשילוב עם נשימה עמוקה משפרים את זרימת הדם לסחוסים ולרצועות וכך מסייעים להתחדשותם. ההטיה האחורית גם עוזרת להזרים דם למוח ובכך משפרת את תפקודיו.

הדרך לבריאות שלמה נמצאת בידיך. מכשיר המיני-המסטרקר מסייע לאנשים רבים ברחבי העולם לחזור לחיים ללא כאב, הוא יכול לעזור גם לך.

המיני-מסטרקר יעיל במיוחד לטיפול ב:

-כאבי גב מכל הסוגים
-פריצות דיסק בעמוד השדרה
-כאבי ברכיים וקרסוליים
-בעיות במפרק הירך ואישיאס
-כאב ונוקשות בכתפיים ובצוואר
-עקמת- סקוליוזיס וקיפוזיס
-מחלות ניווניות של המפרקים
-מחלות הדורשות ניקוז הריאות כגון CF
-שיפור הזכרון והחשיבה

הפעלה עצמית

המיני-מסטרקר קל ביותר לשימוש וכל אחד יכול להשתמש במכשיר ללא עזרה. המכשיר מיועד למבוגרים, לילדים מגיל 10, לקשישים ואף לנכים והוא דורש תרגול יומי של כ-10 דקות בלבד.

1.כוונן את המכשיר לגובה שלך.
2.הכנס את הרגליים לתפס הרגליים המרופד.
3.לחץ על לחצן הנעילה והטה ע”י דחיפה את המיטה למצב מאוזן. לחץ שנית על הלחצן והטה את המיטה אחורנית.
4.נשום עמוק, הרגע, תן לכח המשיכה למתוח את גופך ולשחרר את הכאב. התחל לבצע את התרגילים המומלצים. בסיום התרגילים חזור למצב ההתחלתי.

בטיחות בהפעלה

מכשיר המיני-מסטרקר קיבל את תו התקן הגרמני TUV לבטיחות ואת אישור CE למכשירים רפואיים. המכשיר יציב ביותר בכל מצב ובכל תרגיל. אתם תמיד נמצאים בשליטה באמצעות לחצן הנעילה הכפול המאפשר בטיחות מקסימלית.

כיצד המכשיר פועל?

סוד האפקטיביות של המכשיר במשענת הגב המחליקה על גבי גלגיליות ומגיבה לתנועות הגוף בעת ביצוע התרגילים. התרגילים מתבצעים כאשר הגוף נמצא בהטיה אחורית של 15 מעלות. השימוש במיני-מסטרקר נעשה בשכיבה על הגב. המכשיר נייד וקל וניתן לקפלו לאחסון קומפקטי.

למי מתאים המיני-מסטרקר?

מכשיר המיני-מסטרקר אשר מבוסס על העקרונות של מכשיר המסטרקר שנמצא בשימוש משנת 1987. ישנן עדויות רבות לשינוי משמעותי באיכות חייהם של המשתמשים. עשרות אלפי מכשירים באירופה ובארה”ב נמצאים בבתים פרטיים, במרפאות לפיזיוטרפיה, כירופרקטיקה, ומרפאות המתמחות בבעיות גב. המכשיר מומלץ ע”י רופאים ומשמש בבתי חולים למטרות שיקום לאחר ניתוח ולמטרת מניעה. מפעלים ומוסדות כגון VOLVO, התעשיה האוירית השבדית, חיל האויר השבדי וגם והנבחרת האולימפית של שבדיה משתמשים במכשיר על מנת להקל על הבעיות הבריאותיות של עובדיהם.

 

למי זה מתאים?

 

מחקרים מדעיים
מספר מחקרים מדעיים שנערכו על השפעת השימוש במסטרקר מוכיחים את יעילותו. לדוגמה, מחקר שנערך בחברת VOLVO משבדיה הוכיח את יעילות המכשיר בהפחתת ימי המחלה אצל קבוצת עובדים בחברה שסבלו מכאבי גב כרוניים. המחקר נערך לאורך תקופה של 3 חודשים. בסוף התקופה נמצא שחל שיפור ניכר במצבם של אלו שהשתמשו במכשיר.

עדויות של משתמשים

“חודש וחצי לאחר תחילת השימוש כאילו לא הייתה פריצת דיסק, פשוט מושלם!”
זוהר שמידט, עוסק באמנויות לחימה

“100% הצלחה בטיפול בבעיות ברכיים אצל המטופלים שלי”
ניצן הופמן, פיזיותרפיסט

“מכשיר המסטרקר משמש אותי לטיפול בעיקר בסובלים מכאבי גב וקרינה לגפיים תחתונות על רקע של פריצת דיסק מותני הלוחצת על רקמת עצבים. התלייה ההפוכה משחררת לחץ מרקמות הגב התחתון ונותנת הקלה במקרים רבים. מכשיר המסטרקר מועיל גם במקרים בהם יש לשקם שרירי גפיים תחתונות ושרירי בטן. התרגול נגד הגרביטציה נותן מימד נוסף לתהליך חיזוק השריר החלש או הפגוע.”
ד”ר נמרוד לירם, כירופרקטור

לחץ כאן לצפייה במכתב המלצה של ד”ר ניק בודן – כירופרקט

לחץ כאן לצפייה בחוברת תרגילים

המיטה תוכננה באופן מקצועי לשימוש ביתי

מנעול בטיחותי: הפוך ואופקי

משענת גב מרופדת

רפידות רגליים -קלות להתאמה

מתכוון עד לגובה 215 ס”מ

מקל מירבי – 100 ק”ג

מתקפלת וקלה לאחסון

המחיר אינו כולל הובלה והתקנה
*הובלה והתקנה במרכז (חדרה עד גדרה) – 250 ₪
*תוספת מרחק לצפון ודרום – 100 ₪ (לא כולל לערבה ואילת)
*תוספת העלאת/הורדת קומה – 50 ש”ח

גובה: 90 ס”מ
רוחב: 65 ס”מ
אורך: 190 ס”מ
משקל 19 ק”ג

77741

לוגו של וואטסאפ שלחו ווטסאפ !
דילוג לתוכן