מיטת היפוך Mastercare B2 המיטה האולטימטיבית

5,190.00 4,590.00

מק"ט 6490212 קטגוריה
מבצע!

מיטת היפוך Mastercare

מיטת היפוך מדגם mastercare

 

למי זה מתאים?

 

מיטת היפוך Mastercare היא מיטת היפוך מיוחדת שפותחה בשוודיה בכדי לטפל בכאבי גב ומפרקים. המכשיר מותח את הגוף לכל אורכו בעזרת כוח הכבידה ומשחרר את הלחצים המופעלים על הסחוסים והעצבים שבעמוד השדרה. יחד עם המתיחה משולבים תרגילים הממקדים את פעולת המתיחה באזור המפרקים הבעייתיים, מסייעים בשחרורם ומקלים על הכאב. התרגילים בשילוב עם נשימה עמוקה משפרים את זרימת הדם לסחוסים ולרצועות וכך מסייעים להתחדשותם. ההטיה האחורית גם עוזרת להזרים דם למוח ובכך משפרת את תפקודיו.הדרך לבריאות שלמה נמצאת בידיך.

מכשיר ה- Mastercare מסייע לעשרות אלפי אנשים ברחבי העולם לחזור לחיים ללא כאב, הוא יכול לעזור גם לכם!

מיטת היפוך Mastercare יעיל במיוחד לטיפול:

-כאבי גב מכל הסוגים.
-פריצות דיסק בעמוד השדרה.
-כאבי ברכיים וקרסוליים.
-בעיות במפרק הירך ואישיאס.
-כאב ונוקשות בכתפיים ובצוואר.
-עקמת- סקוליוזיס וקיפוזיס.
-מחלות ניווניות של המפרקים.
-מחלות הדורשות ניקוז הריאות כגון CF.
-שיפור הזיכרון והחשיבה.

הפעלה עצמית

ה- Mastercare קל ביותר לשימוש וכל אחד יכול להשתמש במכשיר ללא עזרה. המכשיר מיועד למבוגרים, לילדים מגיל 12, לקשישים ואף לנכים והוא דורש תרגול יומי של כ- 10 דקות בלבד.

1.כוונן את המכשיר לגובה שלך.
2.הכנס את הרגליים לתפס הרגליים המרופד.
3.לחץ על לחצן הנעילה והטה ע”י דחיפה את המיטה למצב מאוזן. לחץ שנית על הלחצן והטה את המיטה אחורנית.
4.נשום עמוק, הרגע, תן לכח המשיכה למתוח את גופך ולשחרר את הכאב. התחל לבצע את התרגילים המומלצים. בסיום התרגילים חזור למצב ההתחלתי.

בטיחות בהפעלה

מכשיר Mastercare קיבל את תו התקן הגרמני TUV לבטיחות ואת אישור CE למכשירים רפואיים. המכשיר יציב ביותר בכל מצב ובכל תרגיל. אתם תמיד נמצאים בשליטה באמצעות לחצן הנעילה הכפול המאפשר בטיחות מקסימלית.

כיצד המכשיר פועל?

סוד האפקטיביות של המיטה במשענת הגב המחליקה על גבי גלגיליות ומגיבה לתנועות הגוף בעת ביצוע התרגילים. לרוב מספיק להשתמש בהטיה אחורית של 15 מעלות. במידה ורוצים מתיחה חזקה יותר ניתן להשתמש בהטיה של 30 מעלות. אפשר להשתמש במכשיר בשכיבה על הגב או על הבטן, במצב זה הוא יכול לשמש גם כמיטת טיפולים למסג’. ניתן לקפל את המיטה לאחסון קומפקטי.

למי מתאים המסטרקר?

המסטרקר נמצא בשימוש משנת 1987 וישנן עדויות רבות לשינוי משמעותי באיכות חייהם של המשתמשים. עשרות אלפי מכשירים באירופה ובארה”ב נמצאים בבתים פרטיים, במרפאות לפיזיוטרפיה, כירופרקטיקה, ומרפאות המתמחות בבעיות גב. המכשיר מומלץ ע”י רופאים ומשמש בבתי חולים למטרות שיקום לאחר ניתוח ולמטרת מניעה. מפעלים ומוסדות כגון VOLVO, התעשיה האוירית השבדית, חיל האויר השבדי וגם והנבחרת האולימפית של שבדיה משתמשים במכשיר על מנת להקל על הבעיות הבריאותיות של עובדיהם.

 

מחקרים מדעיים

עשרות מחקרים מדעיים שנערכו על השפעת השימוש במסטרקר מוכיחים את יעילותו. לדוגמה, מחקר שנערך בחברת VOLVO משבדיה הוכיח את יעילות המכשיר בהפחתת ימי המחלה אצל קבוצת עובדים בחברה שסבלו מכאבי גב כרוניים. המחקר נערך לאורך תקופה של 3 חודשים. בסוף התקופה נמצא שחל שיפור ניכר במצבם של אלו שהשתמשו במכשיר.

עדויות של משתמשים

“חודש וחצי לאחר תחילת השימוש כאילו לא הייתה פריצת דיסק, פשוט מושלם!”
זוהר שמידט, עוסק באמנויות לחימה

“100% הצלחה בטיפול בבעיות ברכיים אצל המטופלים שלי”
ניצן הופמן, פיזיותרפיסט

“מכשיר המסטרקר משמש אותי לטיפול בעיקר בסובלים מכאבי גב וקרינה לגפיים תחתונות על רקע של פריצת דיסק מותני הלוחצת על רקמת עצבים. התלייה ההפוכה משחררת לחץ מרקמות הגב התחתון ונותנת הקלה במקרים רבים. מכשיר המסטרקר מועיל גם במקרים בהם יש לשקם שרירי גפיים תחתונות ושרירי בטן. התרגול נגד הגרביטציה נותן מימד נוסף לתהליך חיזוק השריר החלש או הפגוע.”
ד”ר נמרוד לירם, כירופרקטור

רוחב 65 סמ’
מרווח רגליים במצב פתוח 120 סמ’
גובה מקופל 200 סמ’
יכולת נשיאה עד 150 ק”ג

אחריות :

היחידה בעולם שנותנת 10 שנות אחריות על מנגנון ההיפוך ומנגנוני הנעילה

המחיר אינו כולל הובלה והתקנה
*הובלה והתקנה במרכז (חדרה עד גדרה) – 350 ₪
*תוספת מרחק לצפון ודרום – 100 ₪ (לא כולל לערבה ואילת)
*תוספת העלאת/הורדת קומה – 50 ש”ח

לוגו של וואטסאפ שלחו ווטסאפ !
דילוג לתוכן